'Tuincentrum mist kansen'

Tuincentra verkopen veel producten die kinderen interessant vinden, maar bij de presentatie ervan wordt gemikt op volwassenen. Daarom zouden tuincentra erover moeten denken om alle kinderspullen onder te brengen op een aparte kinderafdeling, schrijft Vakblad TuinZaken in haar jongste nummer.

De dierenafdeling is de grootste trekker voor kinderen. Kindertuinspullen worden meestal opgenomen in het assortiment met reguliere tuinspullen. Andere producten die de interesse van kinderen kunnen wekken, zoals sleetjes, zandbakken, trampolines en klimbomen, zijn qua productmarketing en instore-communicatie gericht op volwassenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!