Groei Carrefour door Spaanse supermarkten

Carrefour heeft over het eerste kwartaal van 2007 een omzetgroei behaald van 5,2 procent. Die omzetverhoging is vooral te danken aan een stijgend aantal klanten in de Spaanse winkels van het Franse concern. Ook droegen de nieuwe winkels in Azië en Zuid-Amerika bij aan de omzet.

Om op de thuismarkt te kunnen blijven concurreren met partijen als Auchan en E. Leclerc heeft Carrefour prijsverlagingen doorgevoerd. De helft van zijn omzet haalt het supermarktconcern nog altijd uit de Franse markt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!