Albert Heijn super-adverteerder in 2004

Supermarktconcern Albert Heijn heeft in de eerste 11 maanden van 2004 voor bijna 60 miljoen euro geadverteerd. Directe concurrent Laurus besteedde voor haar formules Konmar, Edah en Super de Boer 45 miljoen euro aan advertenties. Schuitema’s C1000 adverteerde in deze eerste 11 maanden van vorig jaar voor 22,6 miljoen euro, Aldi voor 17 miljoen euro en Sperwer besteedde 16,8 miljoen euro aan hun advertenties. Dit blijkt uit cijfers van BBC De Media en Reclamebank.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!