Nieuw logo voor V&D

Warenhuis V&D komt in het najaar met een nieuw logo. Het huidige rood/blauwe beeldmerk wordt ingeruild voor een frisser logo. De kleur groen gaat hierin een belangrijke rol spelen.

Dat meldde directeur marketing & conceptontwikkeling Rudolph van der Kraan van V&D tijdens het Nationaal Retail Overleg in Wassenaar. Het ‘pimpen’ van het logo is onderdeel van de plannen om de formule meer van deze tijd te maken. Voorts zijn er plannen om het assortiment te innoveren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!