Man geeft meer uit aan verzorging

De verkoop van crèmes en herengeuren groeit fors. Mannen blijken vooral meer geld uit te geven aan de duurdere producten, zegt Han Eisma, directeur van marktonderzoeksbureau ACNielsen.

De totale omzet van personal care voor mannen steeg in 2006 met 5,2 procent ten opzichte van 2005. “Die stijging is groter dan de groei van de totale markt, met ook vrouwen, jongeren en ouderen”, aldus Eisma. “Die groeide in die periode maar 3,8 procent.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!