Blue Band voor goede doel en voor Unilever

Levensmiddelenconcern Unilever gaat de verkoop van Blue Band-producten koppelen aan het verstrekken van maaltijden aan kinderen in Kenia. Het motto van de campagne wordt: ‘Helpt u mee? Geef een kind in Kenia een maaltijd’.

Voor de consument wordt de margarine niet duurder. Per twee verkochte producten betaalt Unilever een maaltijd voor een Keniaans kind, die via scholen worden verstrekt.

Het mes snijdt ook aan de kant van het concern. “We verwachten in de actieperiode, die zo’n drie maanden duurt, drie miljoen Blue Band-producten te verkopen, een dubbel groeicijfer”, aldus bestuursvoorzitter Harry Brouwer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!