Tijdschriften verleiden bedrijven

De Groep Publiekstijdschriften van Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) promoot tijdschriften onder bedrijven. Deze maand is de bond begonnen met een campagne.

In diverse publiekstijdschriften worden advertenties gezet met de slogans ‘Tijdschriften doen iets met mensen, mensen doen iets met tijdschriften’ en ‘Tijdschriften, inspiratie die je pákt’. De campagne moet de lezers aanzetten iets met de advertentie te doen: uitscheuren, tonen aan vrienden of familie of het gebruiken van de advertentie als decoratie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!