Mercedes start tv-kanaal

Autofabrikant Mercedes is vandaag gestart met een tv-zender op internet. Met het eigen webkanaal wil het Duitse concern autorijders buiten de traditionele media om bereiken.

De uitzendingen zijn in het Engels en Duits. De autofabrikant doet in zijn eerste programma verslag van de door de autoproducent gesponsorde Fashion Week van Berlijn.  Voorts komt er een wekelijks magazine van societykenner Tanja Bülter van het Duitse RTL. Zij zal in twintig minuten aandacht besteden aan ‘Motor & Sport’, ‘Historie & Mythos’ en ‘Lifestyle’. Eerder introduceerde Mercedes al een trendy muzieksite.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!