'We hebben customer insight'

De Amerikaanse schoenenretailer Bakers Footwear wilde meer over zijn klanten te weten komen. Door te kiezen voor SAS Integrated Merchandise Planning is ‘gissen wat de klant wil’ verleden tijd. Vice president IT en logistiek Stanley Tusman legt uit: “Vanaf nu wéten we wat de klant wil. Met het nieuwe IT-systeem zijn collecties, presentaties en voorraadbeheer nauwkeurig afgestemd op de wensen van de klant. We hebben customer insight.”

Lees alles over Bakers Footwear in het augustusnummer van RetailTrends. Een jaar- of gratis proefabonnement? Klik hier

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!