Aldi sterkste winkelmerk van Europa

Supermarktdiscounter Aldi is het sterkste winkelmerk van Europa. Dit blijkt uit een onderzoek van ACNielsen onder zesduizend consumenten in acht Europese landen, waaronder Nederland. Uit het onderzoek van ACNielsen blijkt verder, dat de consumenten uit de diverse Europese landen andere prioriteiten aan winkelen stellen. Voor Nederlanders is gemak bij winkelen het belangrijkst, voor Italianen staan lange openingstijden bovenaan. De Britse consument hecht de meeste waarde aan de mogelijkheid tot ‘one-stop-shopping’ en de Spanjaarden vinden ‘waar voor je geld krijgen’ het belangrijkste bij winkelen. ´Grootschalige retailers die gelijke tred houden met de behoeften van het winkelend publiek van vandaag de dag en die hun formules en ketens dienovereenkomstig aanpassen, zullen het leeuwendeel van de portemonnees van de winkelbezoekers binnenhalen”, aldus Jean Jacques Vandenheede van ACNielsen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!