Digitale technologie is motor achter meest genoemde innovaties

Marketeers en consumenten zijn het grotendeels eens over wat de meest opvallende nieuwe producten zijn. Dit blijkt uit onderzoek van het Britse BrainJuicer onder volwassen consumenten, schoolkinderen en marketeers. Alle drie de groepen werd gevraagd de meest innovatieve producten te noemen. De top 10 vertoont opvallend veel gelijkenis en verschillen zijn vooral zichtbaar in de volgorde.Volwassen consumenten noemden breedband internet, meer toepassingen van internet, online shopping en online bankieren, redelijk geprijsde digitale camera`s en mobiele telefoons met meerdere functies. De ondervraagde schoolkinderen noemden als eerste de groei van snelle internetverbindingen, gevolgd door het online boeken van tickets, de groei van internettoepassingen, Ebay, mobieltjes met ingebouwde camera, online uitwisseling van goederen door individuele internetgebruikers en online shopping. Marketeers noemden digitale camera`s, de iPod, voordelige snelle internetverbindingen, de groei van internettoepassingen, de alomtegenwoordigheid van het internet, e-commerce en online shoppen en bankieren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!