Diverse supermarktondernemers sluiten zich aan bij een landelijk netwerk voor digital signage. Op dit netwerk moeten eind van het jaar zo’n 150 tot 200 supermarkten van C1000, Plus, Super de Boer en Jumbo aangesloten zijn. Dat schrijft Distrifood in haar jongste editie.
De leverancier van het netwerk is POSTV uit Hilversum, die het nieuwe tv-netwerk, de beeldschermen en de filmpjes van de adverteerders verzorgt. “Ik verwacht dat het systeem eind dit jaar bij 150 tot 200 ondernemers zal draaien”, licht Michiel Reinoud, algemeen directeur van POSTV, toe. “Wij gaan daarbij uit van een minimale vloeroppervlakte van duizend vierkante meter, daarop plaatsen we zo’n zes a zeven beeldschermen.”
Reinoud is samen met het Zwitserse Neo Advertising eigenaar van POSTV. Het Nederlandse supermarktnetwerk kan daardoor profiteren van de ervaring die de Zwitsers opdeden bij buitenlandse supermarktketens als Edeka, Migros, Coop en Carrefour.
Landelijk digital signage-netwerk supers
Gepubliceerd op 4 februari 2008 om 00:00
Reacties 0