‘Merk belangrijker dan prijs’

Mannen in de leeftijd van 16 tot 29 jaar vinden bij de aankoop van een product het merk belangrijker dan de prijs. Het merk krijgt van mannen de voorkeur omdat ze hiermee hun identiteit uitdrukken. Dit blijkt uit het Global Youth-onderzoek onder 22 duizend jongeren van 16 tot 29 jaar in Europa, Noord-Amerika en Azië, zo meldt website EVMI.nl.

Jonge Russen en Denen vinden de meeste voldoening in het uitgeven van geld. Slechts 26 procent van de Denen en 29 procent van de Russen spaart liever, over heel Europa is dat 39 procent. Het adviesbureau Senta in Amersfoort was één van de initiatiefnemers van het onderzoek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!