RetailTrends maakte vorig jaar een eerste overzicht van de ontwikkeling van digital signage op de Nederlandse retailmarkt. We zijn inmiddels een jaar verder. Gaan retailers nog steeds zo enthousiast met schermen aan de haal als in 2007 of hangt de vlag er heel anders bij?
Digital signage heeft het predikaat ‘modegril’, dat de afgelopen jaren hardnekkig aan het medium kleefde, voorgoed van zich afgeschud. De verhalen die de ronde deden over het instrument (zo zou het een omzetkanon zijn die zijn weerga niet kende) zijn de wereld uit en het medium is op waarde geschat. Het merendeel van de retailers heeft een duidelijke visie op digital signage en weet precies waarom ze het wel, niet (meer) of nog niet inzetten als onderdeel van de instore mediamix.
Alles over de nieuwste ontwikkelingen rond digital signage is te lezen in het septembernummer van RetailTrends, vanaf begin volgende week verkrijgbaar. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Update digital signage
Gepubliceerd op 3 september 2008 om 00:00
Reacties 0