Heineken promoot verantwoord alcoholgebruik

Bierbrouwer Heineken heeft gisteren haar eerste wereldwijde campagne gestart over verantwoord alcoholgebruik. Doel van de campagne met de titel Enjoy Heineken Responsibly is het creëren van grotere bewustwording onder Heineken-drinkers.

Onderzoek door Heineken in verschillende landen brengt aan het licht dat men tijdens een avondje uit met enige regelmaat te veel drinkt en minder aardig is voor de directe omgeving.

Volgens Heineken herkent iedereen deze verandering bij vrienden, maar niemand geeft graag zelf toe ook weleens te veranderen in zo’n type. De types die bij het onderzoek het meest naar voren kwamen zijn: de Huilebalk, de Vechtjas, de Slaapkop, de Exhibitionist en de Handtastelijke. Centraal in de campagne staat de website heineken.nl, waar men via een interactieve ontdekkingtocht kennismaakt met alle oncharmante alter ego’s en kan leren over de signalen van deze types na een glaasje teveel op.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!