Het maartnummer van RetailTrends is er!

Vandaag verschijnt de derde editie van RetailTrends van 2005. De zevende sinds de start in september vorig jaar. In deze uitgave staat een uitgebreide analyse over de omzetontwikkeling van zelfzorggeneesmiddelen. Sales Director René Salimans van ACNielsen presenteert de lange termijncijfers en de zijn analyse van de marktontwikkeling. Tevens in RetailTrends uitgebreide interviews met Rayomond Cloosterman, directeur eigenaar van Rituals, en met Gordon Campbell, CEO van International SPAR. Bram Nauta van POPAI schetst de ontwikkelingen rondom Narrowcasting en er zijn twee praktijkverhalen van QBIX en N-Store. Succesformule Tchibo wordt grondig belicht en er is aandacht voor de tijdschriften als catagory binnen de retail. Uiteraard in deze editie weer veel informatie van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel. Nog geen abonnement? Surf naar www.retailtrends.nl en klik op abonneren of bel naar de abonneeservice: 0318 - 43 15 53. Dan hoeft u als professional in retail geen editie meer te missen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!