BOVAG-dealers doen volgend jaar weer mee aan verlichtingscampagne

De in 2004 gehouden overheidscampagne `Licht aan, daar kun je mee thuis komen` was een groot succes. In totaal is 96% van de deelnemende tweewielerbedrijven tevreden tot zeer tevreden over het ter beschikking gestelde campagnemateriaal. Het gaat om allemaal bij BOVAG aangesloten tweewielerbedrijven. In 2003 werd de campagne ook gehouden. Een nieuw element was echter de deelname van importeurs, die 15 gratis fietsen ter beschikking stelden als prijsmateriaal. `Er hebben maar liefst 23.466 klanten de `Fiets voor niets`-ansichtkaart opgestuurd om een van de vijftien gratis fietsen te winnen`, aldus Brons.Van alle dealers geeft ongeveer 99% aan volgend jaar weer mee te willen doen aan de campagne. Volgens Brons vonden dealers het soms moeilijk om aan te geven in welke mate ze een omzetstijging hebben gerealiseerd door actief deel te nemen aan de campagne. Ook noemden de dealers het beter informeren van scholen en betere samenwerking met die scholen als een van de belangrijkste verbeterpunten van volgend jaar. Verder zou er volgens de dealers in de campagne meer nadruk gelegd moeten worden op het veiligheidsaspect van goede verlichting.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!