Golff geeft assortiment C-merken nieuwe impuls
Gepubliceerd op 18 maart 2005 om 00:00
Golff gaat meer de nadruk leggen op C-merken. De Golff-supers willen in de strijd met de discounters het assortiment C-merken een nieuwe impuls geven. De supermarkten hebben vooral binnen de versafdeling diverse nieuwe C-merkproducten toegevoegd, waardoor het assortiment nu uit meer dan 300 stuks bestaat. Tweederde van het assortiment is kruidenierswaren en eenderde (semi-)vers, aldus formulemanager Wim Junte. De herpositionering van het C-merk vormt een onderdeel van de `Sl!m`-campagne. Deze campagne richt zich niet alleen op de C-merken, maar op het hele assortiment. In de winkels is een blauwe route aangelegd langs de zogenoemde Sl!m-aanbiedingen. Met blauwe borden, biljetten en schapkaarten wordt de aandacht op de C-merken gericht. De A-merken worden in combinatie met een fancy-label gepresenteerd. In de folder is een aantal pagina`s gereserveerd voor het C-merkassortiment.
Reacties 0