Intersport geeft G-Lord kapitaalinjectie

De Intersport-groep wil een aandeel nemen in de nieuwe inkoop- en marketingorganisatie G-Lord door middel van een kapitaalinjectie. ‘De huidige vennoten blijven onveranderd aan boord’, zo meldde Intersport tijdens de vakbeurs GDS. De komende weken wordt het pakket van diensten precies gedefinieerd om ‘een optimaal synergie-effect te verkrijgen tussen beide organisaties’. Intersport ziet, als grootste inkooporganisatie op de Europese sportmarkt, kansen om door het instappen bij G-Lord zijn know-how naar het gebied van zelfstandige ondernemers in de schoenenbranche uit te breiden en zijn eigen kennis op het terrein van zelfstandig geleide sportwinkels over te dragen aan G-Lord.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!