Otto en Microsoft gaan samenwerken op gebied van verkoop via internet

Otto en Microsoft slaan de armen ineen op het gebied van elektronische handel. Dat hebben het postorderbedrijf en de Amerikaanse softwarereus in Hamburg meegedeeld. De bedrijven gaan gezamenlijk toepassingen voor digitaal winkelen en online-verkopen bedenken. Daarbij wordt de verkoop via televisie, pda`s en pc`s genoemd. Het Windows XP Media Center 2005 van Microsoft gaat hierbij volgens betrokkenen een grote rol spelen.Otto is na Amazon de grootste internetwinkel. De Otto Shop zal bij het startmenu van het Media Center als aparte menuknop zijn intrede doen. Een betaversie is door Microsoft geshowd op de IT-beurs CeBIT in Hannover. Bij de Funkaustellung in Berlijn begin september 2005 wordt een volledige versie verwacht. De samenwerking blijft vooralsnog tot de Duitse markt beperkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!