Met Kids Vakantiegids en Fun4Kids richt Sudtours zich speciaal op kinderen

Touroperator Sudtours heeft een vakantiegids uitgegeven voor kinderen van 8 tot 14 jaar. Deze gids, Fun4Kids, moet kinderen enthousiast maken voor de bestemmingen van Sudtours. Deze kinderen dienen vervolgens hun ouders over te halen om voor de betreffende reis te kiezen. Volgens Dick Gussen van Sudtours is Fun4Kids de ideale manier om zich te onderscheiden van de concurrentie. Bovendien bestaat er ook veel interesse van adverteerders, waardoor er nu al wordt overwogen om het tweede nummer dikker te maken (32 pagina`s in plaats van 24 pagina`s) en te drukken op chiquer papier. De 350.000 exemplaren worden uitgedeeld tezamen met de gidsen voor volwassenen.Ook uitgeverij MediaRelease mikt met zijn uitgave Kids Vakantiegids op kinderen. De doelgroep is iets jonger dan die van Fun4Kids, namelijk van 0-12 jaar. Kids Vakantiegids is hoofdzakelijk bedoeld om voor te lezen. Het tijdschrift heeft 64 pagina`s en wordt in een oplage van 25.000 exemplaren verspreid via de boekhandels. De gids kost 2,95 euro (behalve de introductiegids, die 1,95 euro kost) en wordt twee keer per jaar verspreid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!