‘Flinke groei online verkoop mode’

Steeds meer formules binnen de modebranche ontdekken de voordelen van online verkoop. “Binnen de modebranche is sprake van forse groei”, aldus Wijnand Jongen, directeur van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, in een interview met het blad van brancheorganisatie CBM-MITEX.

“Daarvoor zijn verschillende oorzaken aan te wijzen. Meer modeketens komen met online collecties, nichepartijen presenteren zich bij voorkeur op internet en steeds meer merken verkopen digitaal aan de consument. En er is een toename van kleine webwinkels zoals Kleertjes.com.”

Jongen vindt de besteding in cijfers in 2009 indrukwekkend. “De online kledingverkoop zal door de grens van 400 miljoen breken.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!