‘Ik geloof in focus’

Onder aanvoering van ceo Paul Nijhof is de afgelopen twee jaar veel veranderd bij online retailer Wehkamp. Op het lijstje stonden onder meer een flinke reorganisatie, het opzetten van een vernieuwde website en webstructuur die past bij de nieuwe merkidentiteit, een managementbuy-out en het stopzetten van de ‘aloude’ papieren catalogus.

Dit en meer over de huidige ontwikkelingen is te lezen in de januari-editie van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!