Metro: winkels openen in Oost-Europa en Azië

De Duitse retailer Metro gaat dit jaar flink investeren in uitbreiding. De keten wil de komende maanden winkels openen in Oost-Europa en Azië.

De keten zet in op expansie, ondanks dat de omzet vorig jaar terugliep. Deze nam in het laatste kwartaal af met 3,4 procent tot 19,4 miljard euro. Vooral winkels in Oost-Europa werden hard getroffen: hier daalde de omzet met 12,8 procent.

Algemeen directeur van Metro, Eckhard Cordes, liet weten dat het expansiebudget dit jaar op 1,9 miljard euro uitkomt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!