‘Wugly geeft praktische informatie over winkels’

Q&A Research & Consultancy heeft in oktober het consumentenplatform Wugly gelanceerd. Doel van Wugly.nl is om op één site praktische informatie over winkels en reviews van consumenten onder te brengen, zodat het voor retailers duidelijk wordt welke behoefte klanten nu écht hebben.

Wugly.nl heeft sinds de start 9400 leden, er zijn 102.454 winkels op te vinden en 32.603 reviews te lezen. “Deze aantallen stijgen dagelijks. Op de dag van uitgave van deze RetailTrends zal de teller weer hoger staan”, verwacht Hester Bunnik, consultant bij Q&A Research & Consultancy en verantwoordelijk voor Wugly.

Bunnik geeft aan dat het idee voor Wugly voortkomt uit het jaarlijkse Beste Winkelketen-onderzoek. “De laatste jaren kregen we steeds vaker e-mails van mensen die hun stem hadden uitgebracht, maar daarnaast ook ander commentaar kwijt wilden. Voor het Beste Winkelketen-onderzoek konden we niets met die informatie, en dat is best zonde.”

Het gehele artikel is te lezen in het januarinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!