Alles wat er te koop is, is biologisch. Maar ze schreeuwen het niet van de daken. De nieuwe formule Goodyfood wint consumenten liever voor zich met begrippen als lekker, verwennen, gezond en vers. Natudis, onderdeel van voedingswarenconcern Wessanen, opende de eerste vestiging van de nieuwe franchiseformule in Hilversum.
'Goodyfood is all about good food and goody goods. Discover our focus on taste, sustainability and wellness in a store full of nature’s best’. Op het etalageraam van de winkel wordt consumenten al verteld waar Goodyfood voor staat. Een eerste stap in de winkel maakt duidelijk dat de nadruk op vers ligt. Klanten lopen direct op een groots opgezet agf-plein; ook het versplein achterin de winkel is bij binnenkomst zichtbaar. “We streven naar een versuitstraling”, zegt formulemanager Marc Koetsier. “Vers dat lekker, gezond én biologisch is.”
Het gehele artikel is te lezen in het januarinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier!
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Bio voor en bio na
Gepubliceerd op 14 januari 2010 om 00:00
Reacties 0