De Nederlandse Raad van Winkelcentra organiseert op 3 februari samen met de commissie New Generation een masterclass. De NRW stelt drie gratis plaatsen beschikbaar voor lezers van RetailTrends en RetailNews. Normaal gesproken kost de masterclass 470 euro. Wie kans wil maken op deelname, kan voor dinsdag 26 januari een motivatie schrijven naar info@nrw.nl en/of redactie@retailtrends.nl. Geef hierin kort, maar krachtig aan waarom u in aanmerking wilt komen voor de masterclass.
Het onderwerp van de masterclass is het ontwikkelen van een vernieuwend winkelconcept voor Amsterdam. “De keuze is op Amsterdam uitgevallen omdat deze stad een vitaal centrum heeft dat plaats biedt aan uiteenlopende retailconcepten. Wat zou hier nog aan kunnen worden toegevoegd dat vernieuwend is, maar ook duurzaam en van toegevoegde waarde voor het bestaande winkelaanbod? Door aan dit project te werken, moet duidelijk worden wat vernieuwing precies is en of een vernieuwend winkelconcept altijd de beste keuze is”, aldus Rik Eertink, lid van het NRW-bestuur/commissie New Generation.
Tijdens de workshop worden de deelnemers – veertig in totaal – door masters gevoed met informatie en geprikkeld om tot innovatieve concepten te komen. De masters zijn Pim van der Berg, straat-o-loog; Charles Dunnett, architect bij Dunnett en Craven; Robert Marijnissen, programma manager Creative Cities Amsterdam Area en Universteit van Amsterdam; Christiaan Rikkers, managing director Jos de Vries The Retail Company; Harry Vroemen, senior manager concept & design Redevco en Henk Vonk, directeur FAME Groep.
Verstuur meteen uw motivatie.
Gratis deelname NRW masterclass
Gepubliceerd op 21 januari 2010 om 00:00
Reacties 0