Unox meest geassocieerd met Winterspelen

Het voedingsmiddelenmerk Unox wordt het meest geassocieerd met de Olympische Winterspelen die volgende week van start gaan. Dit blijkt uit een recent onderzoek van Bureau Consumenten Onderzoek in opdracht van De Telegraaf.

Bijna 300 Nederlanders werden gevraagd naar hun eerste associatie met ‘Oranje’ en de Olymische Spelen. Unox voerde de afgelopen periode veel promotionele activiteiten uit in de aanloop naar het evenement.

Ook sponsors worden veelvuldig in verband gebracht met oranje. Zo worden Aegon, Essent en Intersport volgens het onderzoek vaak gerelateerd aan de Olymische Winterspelen. Rabobank zou volgens de ondervraagden het meest hebben geadverteerd met Oranje, gevolgd door Aegon en Essent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!