Bakker Bart lijft Supervlaai in

Bart’s Retail Food Group, van de Bakker Bart-winkels, wordt de nieuwe eigenaar van franchisefornule en merknaam Supervlaai. De dertig winkels van Supervlaai Retail blijven opereren onder eigen naam, zo maakten de ondernemingen vandaag bekend.

Het is onbekend welk bedrag Bart’s Retail heeft overgemaakt aan directeur/eigenaar René Terneusen, die Supervlaai drie jaar terugkocht. Na de overname geeft Terneusen leiding aan het productiebedrijf van de vlaaien in Nijmegen. Het moederbedrijf van Bakker Bart neemt daarin een participatie.

“We waren al langer op zoek naar mogelijkheden om ons aanbod van gebak te verbeteren”, stelt algemeen directeur Robert van Ballegooijen van Bart’s Retail. “De vraag was alleen of we dat zelf zouden doen of in samenwerking met een andere partij.”

Volgens Van Ballegooijen is de inlijving van Supervlaai aantrekkelijk, omdat het een A-merk is met hoge kwaliteitseisen. Bovendien kan de vlaaienproductie bij het bedrijf met relatief kleine investeringen worden vergroot.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!