Kiloknallers vlees leveren miljoenen op

Supermarkten varen wel bij de stuntacties met vlees. Een kwart van de omzet binnen deze productgroep haalt de branche zo binnen, berekende marktonderzoeksbureau GfK Panel Services. In 2008 was dit nog 19,4 procent.

Het aandeel van de aanbiedingen binnen de totale omzet van supermarkten, steeg fors van 11,6 procent in 2008 naar 14,5 procent.

De toegenomen promotiedruk wordt door GfK verklaard uit de economische crisis. Die maakt dat consumenten vaker en meer supermarkten bezoeken om koopjes te vinden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!