Oilily is na zijn wederopstanding klaar voor groei. Het bedrijf wil weer uitgroeien tot een lifestylemerk met een breed assortiment. Het kleurrijke merk komt daartoe onder meer weer met een damesmodelijn, waarschijnlijk al in 2011. Dat meldt FashionUnited.nl.
Het merk, dat begin 2009 failliet ging, zoekt momenteel partners voor de productie en distributie van deze merkextenties. De oprichtersfamilie, die het merk na het faillissement terugkochten, werken hard aan een internationale comeback.
"De plannen zijn ingegeven door het succes van het kleurrijke stippenservies van Oilily voor Douwe Egberts dat in 2001 werd gelanceerd. Dat is nog steeds het op één na best verkopende servies van DE. Het heeft ons doen realiseren dat er met name in het homesegment veel mogelijkheden voor merkextenties zijn", zegt marketingdirecteur Gijs de Kogel.
Oilily herintroduceert damesmode
Gepubliceerd op 8 februari 2010 om 00:00
Reacties 0