Telfort doet contant betalen in de ban

Telecomformule Telfort introduceert landelijk een honderd procent pin only-beleid. Dat meldt de telecomretailer in een persbericht. Telfort heeft de nieuwe aanpak getest met drie pilots. De formule voert het beleid vanaf begin april in.

De telecomretailer biedt met deze maatregel veiligheid voor de klant, die op deze manier gemakkelijk kan betalen. Ook bevordert het de veiligheid van het bedrijf, doordat er geen geld meer in de kas aanwezig is. Daarnaast levert het beleid volgens de formule tijdswinst op, die Telfort kan doorvertalen in voordelige prijzen voor haar klanten.

“Een pin only-beleid past goed bij de producten die wij verkopen”, aldus Jimmy Wind, salesdirecteur van Telfort. “Vaak zijn de bijbehorende toestellen die wij leveren gratis. Bovendien is het bij het afsluiten van een mobiel abonnement gebruikelijk om een cent te pinnen, ter controle. We breiden deze aanpak nu verder uit.”

Het pin only-beleid van telecomketen Telfort is niet nieuw in de Nederlandse retailbranche. Zo biedt de versformule Marqt, al vanaf de introductie van de keten begin 2008, klanten alleen de mogelijkheid om met betaalpassen af te rekenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!