Telecomformule Telfort introduceert landelijk een honderd procent pin only-beleid. Dat meldt de telecomretailer in een persbericht. Telfort heeft de nieuwe aanpak getest met drie pilots. De formule voert het beleid vanaf begin april in.
De telecomretailer biedt met deze maatregel veiligheid voor de klant, die op deze manier gemakkelijk kan betalen. Ook bevordert het de veiligheid van het bedrijf, doordat er geen geld meer in de kas aanwezig is. Daarnaast levert het beleid volgens de formule tijdswinst op, die Telfort kan doorvertalen in voordelige prijzen voor haar klanten.
“Een pin only-beleid past goed bij de producten die wij verkopen”, aldus Jimmy Wind, salesdirecteur van Telfort. “Vaak zijn de bijbehorende toestellen die wij leveren gratis. Bovendien is het bij het afsluiten van een mobiel abonnement gebruikelijk om een cent te pinnen, ter controle. We breiden deze aanpak nu verder uit.”
Het pin only-beleid van telecomketen Telfort is niet nieuw in de Nederlandse retailbranche. Zo biedt de versformule Marqt, al vanaf de introductie van de keten begin 2008, klanten alleen de mogelijkheid om met betaalpassen af te rekenen.
Telfort doet contant betalen in de ban
Gepubliceerd op 9 februari 2010 om 00:00
Reacties 0