Besloten webshop ShopVIP start ‘tevreden’

De besloten webwinkel ShopVIP heeft in het eerste jaar in Nederland een omzet gerealiseerd van 2,5 miljoen euro. Directeur Bram Jan Streefland van de site, die voor belangstellenden alleen toegankelijk is na een persoonlijke uitnodiging van een reeds bestaand lid, kijkt ‘tevreden’ terug. “We zijn net een jaar bezig in deze snel ontwikkelende markt. We proberen ons te onderscheiden door de fabrikanten goed te bedienen en goede winkelervaring voor klanten.”

ShopVIP bond in korte tijd tienduizenden klanten aan zich, waarvan tachtig procent vrouw. De klanten schrijven zich in voor exclusieve 'end of season'-producten die tegen kortingen tot zeventig procent worden verkocht.

De winkelclub wil komende periode meer merken aan zich binden. “Het bouwen en onderhouden van relaties met de fabrikanten is van levensbelang. Zij bepalen immers wat er op de schappen komt te liggen”, aldus Streefland.

’s Werelds grootste speler in de markt van besloten webwinkels Vente Privée koerst af op een jaaromzet van een miljard euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!