Blogger bouwt anti-AH site

De recent gelanceerde weblog ‘I Hate Albert Heijn’ stelt het beleid van Albert Heijn aan de kaak. Op de blog, die wordt bijgehouden door een anonieme blogger, wordt de dominantie van de marktleider in de grote steden bekritiseerd. Ook noemt de oprichter van de blog AH-winkels 'vies, met te veel lege schappen en onbeleefd personeel'. Lezers vullen de site aan met teksten en foto’s van hun ergernissen binnen de AH-winkels.

Albert Heijn is op de hoogte van het bestaan van de weblog. “Op internet geven mensen hun mening over merken. Dat kan positief of negatief uitvallen. Wij hebben natuurlijk het liefst dat mensen ons merk omarmen, maar er zijn natuurlijk ook mensen die minder gesteld zijn op Albert Heijn of die dingen zien die niet kloppen”, aldus woordvoerder Els van Dijk. De marktleider gaat niets beginnen tegen de blog. “Dat is onbegonnen werk.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!