De recent gelanceerde weblog ‘I Hate Albert Heijn’ stelt het beleid van Albert Heijn aan de kaak. Op de blog, die wordt bijgehouden door een anonieme blogger, wordt de dominantie van de marktleider in de grote steden bekritiseerd. Ook noemt de oprichter van de blog AH-winkels 'vies, met te veel lege schappen en onbeleefd personeel'. Lezers vullen de site aan met teksten en foto’s van hun ergernissen binnen de AH-winkels.
Albert Heijn is op de hoogte van het bestaan van de weblog. “Op internet geven mensen hun mening over merken. Dat kan positief of negatief uitvallen. Wij hebben natuurlijk het liefst dat mensen ons merk omarmen, maar er zijn natuurlijk ook mensen die minder gesteld zijn op Albert Heijn of die dingen zien die niet kloppen”, aldus woordvoerder Els van Dijk. De marktleider gaat niets beginnen tegen de blog. “Dat is onbegonnen werk.”
Blogger bouwt anti-AH site
Gepubliceerd op 10 februari 2010 om 00:00
Reacties 0