Shick, een nieuw schoenenmerk uit de koker van de Hoogenbosch Retail Group, opende gisteren zijn eerste eigen winkel. In de winkel aan de Kalverstraat in Amsterdam kunnen vrouwen terecht voor onder meer pumps, laarzen en slippers. Het schoenenmerk positioneert zich als high fashion, maar low budget.
“Voor goedkope, modieuze kleding hebben we ketens als H&M en Zara, op het gebied van schoenen misten we een soortgelijk alternatief”', legt Henk Sieders uit in De Telegraaf. Sieders is managing director van de Hoogenbosch Retail Group waaronder het schoenenmerk valt. De prijzen variëren van tien euro voor een slipper tot veertig euro voor een laars
“Shick is een fashionable, sexy, fun en trendy merk voor vrouwen die bij elke outfit een matching schoen willen”, aldus Shick in een persbericht. De Shick-pumps zullen worden verkocht bij de 54 filialen van Dolcis en de collectie is te bestellen via shick-shoes.com.
Nieuw schoenenmerk opent winkel
Gepubliceerd op 11 februari 2010 om 00:00
Reacties 0