“Marketingcommunicatie en adverteren wordt steeds ingewikkelder vanwege de enorme keuze in middelen”, vertelt Michiel Janzen van GBE communicatie. “Retailers zien door de bomen het bos niet meer. Want heeft een advertentie nog wel zin? Moeten ze meedoen op social media als LinkedIn, Facebook en Twitter?” Om antwoord op deze en andere vragen te geven, organiseert communicatiebureau GBE het seminar Retailcommunicatie 2010: Make Them Buy.
“Het seminar wordt georganiseerd voor retailers die hun marketingkennis willen bijspijkeren. Het programma bestaat uit twee blokken. Het eerste gaat over algemene marketingkennis en offline activiteiten”, aldus Janzen. Deel twee gaat dieper in op online marketing en alle nieuwe trends. Ook worden praktijkvoorbeelden besproken. “Dat is vooral interessant voor retailers die hun kennis en ervaring willen spiegelen aan die van anderen.”
Het seminar vindt plaats op diverse data. Kijk voor meer informatie op gberetail.nl/seminar.
‘Retail ziet door de bomen het bos niet meer’
Gepubliceerd op 11 februari 2010 om 00:00
Reacties 0