‘Retail ziet door de bomen het bos niet meer’

“Marketingcommunicatie en adverteren wordt steeds ingewikkelder vanwege de enorme keuze in middelen”, vertelt Michiel Janzen van GBE communicatie. “Retailers zien door de bomen het bos niet meer. Want heeft een advertentie nog wel zin? Moeten ze meedoen op social media als LinkedIn, Facebook en Twitter?” Om antwoord op deze en andere vragen te geven, organiseert communicatiebureau GBE het seminar Retailcommunicatie 2010: Make Them Buy.

“Het seminar wordt georganiseerd voor retailers die hun marketingkennis willen bijspijkeren. Het programma bestaat uit twee blokken. Het eerste gaat over algemene marketingkennis en offline activiteiten”, aldus Janzen. Deel twee gaat dieper in op online marketing en alle nieuwe trends. Ook worden praktijkvoorbeelden besproken. “Dat is vooral interessant voor retailers die hun kennis en ervaring willen spiegelen aan die van anderen.”

Het seminar vindt plaats op diverse data. Kijk voor meer informatie op gberetail.nl/seminar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!