H&M: identieke omzet stijgt

Hennes & Mauritz (H&M) heeft in januari de omzet van winkels die langer dan een jaar open zien stijgen. De zogeheten identieke omzet groeide met één procent. Dat maakte de Zweedse modeketen maandag bekend.

De totale maandomzet nam toe met elf procent. Kalendereffecten hadden een negatieve impact van drie procentpunten op de totale maandomzet, aldus H&M.

Analisten rekenden op een toename van de identieke omzet van 0,3 procent en een toename van de totale omzet van twaalf procent. In dezelfde maand een jaar geleden daalde de identieke omzet nog met één procent en groeide de totale omzet met negen procent.

H&M telde op 31 januari 2010 1.987 filialen tegen 1.741 een jaar geleden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!