Woonformule Profijt Meubel heeft over 2009 een omzetgroei van vijf procent gerealiseerd ten opzichte van een jaar eerder. Hiermee scoort de formule beter dan de rest van de wonenbranche, aldus Profijt Meubel in een persbericht.
“Het succes achter de omzetgroei in de huidige stagnerende markt is mede te danken aan het inzicht van onze franchisenemers om gezamenlijk de formule te blijven ontwikkelen”, aldus franchisemanager Rob van Drunen. De franchisemanager illustreert dit met de restyling van de formule, die vorig jaar werd ingezet en dit jaar verder wordt uitgerold. Daarnaast wordt deze maand de landelijke campagne ‘Thuis-Bij’ gelanceerd, waarin de formule wil laten zien dat consumenten ‘mooier kunnen wonen voor minder geld’. Ook komt Profijt Meubel deze maand met een nieuwe site en opent het bedrijf een webshop, waar de consument een groot deel van de collectie online kan bestellen.
Lees ook: Wonenbranche levert flink in
Profijt Meubel ziet omzet groeien
Gepubliceerd op 16 februari 2010 om 00:00
Reacties 0