Morrisons wil Engels WK voetbal 2018

Supermarktorganisatie Morrisons is toegetreden tot de selecte groep van sponsors die de kandidatuur van Engeland steunt om het WK voetbal in 2018 te strikken.

Met deze sponsordeal troeft de vierde supermarktketen van Engeland met name marktleider Tesco af in de strijd om de gunst van de Engelse voetbalfan. Tesco is namelijk sponsor van de Engelse Football Association (FA). Morrisons geldt nu samen met British Telecom en PriceWaterhouseCoopers als officiële retailsponsor van de kandidatuur van Engeland.

‘We zijn ervan overtuigd dat onze klanten verrukt zouden zijn als het WK in 2018 naar Engeland komt’, aldus Morrison’s directielid Mark Gunter. ‘Door commercieel partner te worden, ondersteunen wij net zoals onze klanten de kandidatuur.’ Eind dit jaar zal de Fifa bekendmaken wie de organisatie van het toernooi in 2018 toegewezen krijgt. Andere kandidaten zijn Nederland, Rusland en Qatar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!