Koopzondagen, spaarprogramma's, klantenkaarten en webshops. Retailers worden steeds inventiever om klanten aan te trekken en te behouden.
Het beeld van de oude kruidenier op de hoek die hoopt op goede weersomstandigheden om zo een goede omzet te behalen, is verleden tijd. Maar hoe kun je als retailer jezelf onderscheiden van de concurrent en zorgen dat de consument voor jouw winkel of bedrijf kiest?
Voor de consument is het aanbod groot en de opmars van de webwinkeliers benadrukt dat klantenbinding enorm belangrijk is. Ties Top (directeur M-wise), Eduard de Wilde (zelfstandig e-commerce consultant en webwinkelier) en Richard Koffijberg (directeur Koffijberg Hairdressers) geven tijdens de retail marketing-avond van DeMeter op 20 april een kijkje in de keuken.
De heren bespreken slimme acties waaraan ideeën ten grondslag liggen die direct toepasbaar zijn voor je eigen organisatie. Ook gaan zij in op de vraag hoe je trouwe klanten kunt belonen en welke loyaliteitsprogramma's effectief zijn.
Meld je snel aan op www.demeter-online.nl. Want de eerste vijf aanmelders krijgen een cadeaubon t.w.v. € 60,- te besteden bij Koffijberg Hairdressers te Amsterdam!
De thema-avond vindt plaats bij Bastion Hotel Almere, Audioweg 1 te Almere. Je kunt kosteloos parkeren op het terrein van het hotel. Het programma start om 18.00 uur met ontvangst en broodjes en eindigt om 22.00 uur. De avond wordt afgesloten met een borrel.
Avondseminar Retailmarketing
Gepubliceerd op 1 april 2010 om 00:00
Reacties 0