Online stuwt omzet Otto Group

Het Duitse retailconcern Otto Group heeft het afgelopen jaar een totaalomzet van 10,1 miljard euro gerealiseerd. Dat is een toename van 1,5 procent in vergelijking met een jaar eerder.

De groei komt vooral voor rekening van het online kanaal, dat met 22 procent toenam tot 3,6 miljard euro. De vijftig verschillende webwinkels zorgden daarmee voor 36 procent van de totale omzet. De inkomsten uit andere kanalen nemen in belang af.

Otto lijfde afgelopen jaar de merknaam Quelle in. Dit was voorheen een grote concurrent op de Duitse thuiswinkelmarkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!