Het Belgische supermarktconcern Delhaize heeft deze week de prijzen van duizend A-merk producten sterk verlaagd. Dat meldt Distrifood donderdag. Naar eigen zeggen is het de grootste prijsverlaging die de formule in jaren heeft doorgevoerd. Het supermarktconcern wil op deze manier haar prijsperceptie benadrukken.
“Delhaize België is zeer tevreden dat we onze klanten nog scherpere prijzen kunnen bieden, zonder daarbij te raken aan de kwaliteit van onze producten”, aldus topman Michel Eeckhout van Delhaize België. “De sterke prijsdalingen zijn mogelijk dankzij een aanhoudende focus op kostenbesparingen en efficiëntie en de verbetering van onze aankoopvoorwaarden.”
Het is de vijfde keer in anderhalf jaar dat Delhaize een groot aantal prijzen verlaagt. Onder meer de prijzen van chocopasta van Nutella, luiers van Pampers en repen van Mars zjin flink gezakt. Naast het verlagen van de prijzen van de producten van A-merken, hoeft de klant vanaf nu ook minder te betalen voor babyproducten.
Delhaize start nieuwe prijzenoorlog
Gepubliceerd op 1 april 2010 om 00:00
Reacties 0