Nieuwe huisstijl voor Telfort

Telecomaanbieder Telfort heeft een nieuw logo geïntroduceerd. Hierbij is het oude logo aangepast en aangevuld met de slogan ‘Telfort werkt in je voordeel’. Om deze verandering kenbaar te maken, start er een nieuwe merkcampagne.

De directeur marketing bij Telfort, Sander Gielen, vindt het belangrijk dat de uitstraling van Telfort zijn klanten een goed gevoel geeft. "Klanten moeten zich bij ons thuisvoelen en weten waar we voor staan. Wij doen dit met deze aansprekende, warme huisstijl en nieuwe merkcampagne."
 
De merkcampagne zal deze week van start gaan en zal terug te vinden zijn op de website en in de 36 Telfort-winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!