Legitimatieplicht voor jongeren die alcohol kopen

'Soms moet je nee verkopen, legitimatie verplicht'. Dat is de slogan van de landelijke campagne over legitimatieplicht en alcoholverkoop van winkeliers die zich hebben verenigd in de stichting Platform Verkoop Alcoholhoudende Dranken voor Thuisgebruik (PVAD). De stichting denkt dat jongeren ontmoedigd worden om alcoholhoudende dranken te kopen als ze weten dat ze zich moeten legitimeren. De campagne is tot stand gekomen dankzij een bijdrage van het Productschap Wijn. De stichting Platform Verkoop Alcoholhoudende Dranken voor Thuisgebruik is een initiatief van verscheidene brancheorganisaties.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!