'Auping denkt mee met consument en dealer'

Beddenmerk Auping heeft weinig last van de economische crisis. Dat laat commercieel directeur Erik Jansen weten in een interview met het Financieele Dagblad. Jansen is onlangs begonnen bij het beddenmerk en is verantwoordelijk voor de contacten met Auping-dealers en de uitvoering van de strategie.

“Bij Auping proberen we mee te denken met het budget van de consument”, aldus Jansen. Daarnaast moet het bedrijf zich volgens de commercieel directeur goed inleven in wat voor een dealer belangrijk is en hoe je hem kunt faciliteren zodat hij de klant goed kan bereiken. “Daarom krijgen consumenten nu het tweede Auping-matras voor de halve prijs”, aldus Jansen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!