ECI werkt samen met Brandfighters

Boekenclub ECI Nederland zet jonge filmmakers in om oude denkbeelden en misverstanden omtrent het merk weg te nemen. Dat meldt Reclameweek donderdag. Het bedrijf heeft de filmmakers gevraagd in een korte commercial het nieuwe ECI transparant en helder te verwoorden. ECI werkt hierin samen met platform ‘Brandfighters’.

“Wij vinden het belangrijk om te luisteren naar wat consumenten van ons vinden en hoe ze over ons denken”, aldus Hubert de Koning, directeur ECI Nederland. Het bedrijf is sinds de overname door Clearwood eind 2008 een nieuwe weg ingeslagen. Het concept is veranderd en nauw contact met de hedendaagse consument is leading middels diverse communicatievormen en –middelen.

“Het platform ‘Brandfighters’ biedt ons de mogelijkheid om vanuit een andere invalshoek ideeën te ontwikkelen. Dat heeft geresulteerd in een frisse kijk op zaken. Hopelijk krijgen we veel feedback die we kunnen gebruiken voor ons toekomstige communicatie- en marketingbeleid”, aldus de Koning. 

De aanbieder van boeken, muziek en DVD’s heeft meer dan vijftig inzendingen ontvangen waarna nu de zes beste online te zien zijn. Als testpanel wordt de Nederlandse consument opgeroepen om voor half april via internet hun voorkeur uit te spreken voor de video die het best de nieuwe koers van ECI onderstreept.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!