De omzet van het nieuwe winkelconcept C2010 van electronicaretailer Expert ligt negen procentpunt hoger dan dat van de niet-omgebouwde winkels. Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Het assortiment binnen het winkelconcept, dat door de nauwe samenwerking met de voorkeursleveranciers van Expert tot stand gekomen is, speelt een aanzienlijke rol in de omzetstijging.
Het concept is volgens Expert onderdeel van de nieuwe strategie om te groeien van een inkooporganisatie naar een formulegestuurde verkooporganisatie. 'De combinatie van krachtige formule gecombineerd met krachtige zelfstandige ondernemers is de basis voor verdere groei in 2010/2011, zowel kwantitatief als kwalitatief', aldus Expert.
Expert wil in 2011 zestig extra winkels ombouwen naar het nieuwe concept. Naar verwachting zal het marktaandeel in 2010 al verder stijgen.
Nieuw winkelconcept Expert slaat aan
Gepubliceerd op 15 april 2010 om 00:00
Reacties 0