H&M organiseert derde 'Fashion Against Aids' campagne

Modeketen H&M organiseert eind mei voor de derde keer haar Fashion Against Aids campagne. Dat meldt Fashion United woensdag op haar site. Met de vorige twee campagnes heeft H&M ruim drie miljoen euro opgehaald. De keten hoopt weer op eenzelfde succes.

De collectie zal in het teken staan van het festivalseizoen. Naast kleding en accessoires komen er ook tenten en slaapzakken in de H&M-winkels te liggen. Van de opbrengst gaat 25 procent naar projecten die het bewustzijn van hiv en aids bij jongeren stimuleren.

De opbrengst van de vorige twee collecties is verdeeld tussen de organisaties Designers Against AIDS (DAA), de ngo die het concept Fashion Against Aids bedacht, YouthAids, de Staying Alive Foundation en de United Nations Population Fund (UNFPA). Naast het verzamelen van geld voor de strijd tegen aids, wil H&M ook het bewustzijn over veilige seks bij jongeren bevorderen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!