McDonald's organiseert talentenjacht voor medewerkers

Fastfoodketen McDonald’s heeft een internationale zangcompetitie georganiseerd voor haar medewerkers. Dat meldt de marktleider op het gebied van fastfood in een persbericht. Met de talentenjacht, genaamd Voice of McDonald’s, toont het bedrijf haar betrokkenheid als werkgever bij haar werknemers en stimuleert het bedrijf het talent van haar medewerkers.

“Ontwikkeling van medewerkers staat bij ons al jaren centraal”, vertelt Marjolein Reijs, Director Human Resources McDonald’s Nederland. “Voice of McDonald’s is een goed voorbeeld van hoe we de persoonlijke ontwikkeling van onze werknemers stimuleren. En ze hiermee de mogelijkheid geven hun dromen waar te maken.” Alle 1,6 miljoen medewerkers in 118 landen kregen de mogelijkheid het grote podium te betreden.

De winnaar ontvangt 25 duizend dollar, vocale coaching en performance trainingen door vooraanstaande professionals uit de showbizz. De Nederlandse restaurant manager van de McDonald's in Maasbree liet tienduizend kandidaten achter zich en eindigde bij de laatste twaalf finalisten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!