Bijenkorf viert feest

De Bijenkorf bestaat 140 jaar en dat gaat de komende zes weken gevierd worden. "Sinds 1870 is de Bijenkorf toonaangevend en trendsettend. De jubileumperiode staat in het teken van verrassen. Wij kijken met een open blik naar de wereld om ons heen. De komende tijd zullen wij dit extra onderstrepen", aldus marketingdirecteur Robert Bohemen.

Zo introduceert het warenhuis een zogenaamde Special Edit140n collectie van verschillende, toonaangevende merken. Dit is een eenmalige collectie die in bepertke oplage in de winkel verschijnt, van merken als Diesel, Daryl van Wouw en Ray-Ban.

Ook wordt er een glossy onder de titel Inspirat140n uitgebracht waarin de nodige voordeelpamfletjes zitten. Deze worden vandaag om zes uur uitgereikt. Ook zal er een uitgebreide televisiecampagne informeren over de komende zes weken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!